Wednesday 21 December 2011

-->budax t0mei

tdi petang g angsana...jln2 lorh...ngn mak..
mse mak tenok beg2..aku bosan aku tenok lh jam at kedai sbelh..kt kedai jam uh ade lh 1kluarga yg ank2 dye kecik2 cm knk2 ribena..=D
mse aku ngh tenok2 jam uh..tetibe ade sowg dak kecik tomei..g sbelh aku gak..tenok jam gak..pas2 tetibe dye cuit aku..dye ckp 'MAK2! NK JAM NIH MAK'..aku pon pelik....aku pon berganjak lh sket dri tempat uh ..pas2 bdak uh pelik..dye pndang aku!...skali dye tenok bukn mak dye..hahaha...tetibe bpk dye prasan...bdak uh troz lari g sembunyi mne ntah..pas2 bpk dye ktawe gile vavi!..hahah...pas2 mak dye pon prasan...mak dye pon ktawe..hahaha...bdak uh slh owg..hahaha..aku nk tergelak tenok riaksi muke budak uh..hahah....mayb dak uh igd aku cm mk dye bb mak dye pon pki bju putih sme ngn aku..then mak dye sme tinggi ngn aku!...
HAHAHA...klakar lh budak uh!~...
pringatan untok adek uh or untok sespe jewk bce blog ina nih..:lain kali..klu nk sentuh owg atau pon nk berckp ngn owg sbelh kite..tenok lh dlu ..siape..!~
ok!..
=D

No comments:

Post a Comment